Με την υποβολή του παραπόνου ή του θέματος που σας απασχολεί στην ΥΔΕΠ της ΚΕΔΙΠΕΣ, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

1. Παραλαβή Παραπόνου

Μπορείτε να υποβάλετε/ αποστείλετε  το παράπονό σας  μέσω των καναλιών επικοινωνίας που προσφέρουμε:

  • Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.
  • Μέσω της Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης της Υπηρεσίας Διεκπεραίωσης και Ελέγχου Παραπόνων της ΚΕΔΙΠΕΣ αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaints@kedipes.com.cy
  • Μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης της ΚΕΔΙΠΕΣ σε όλες τις πόλεις.
    Για διευθύνσεις πατήστε εδώ
  • Μέσω τηλεφώνου στον αριθμό 22743500
  • Μέσω τηλεομοιότυπου (fax) στον αριθμό 22743136
  • Γραπτώς στην ταχυδρομική διεύθυνση:
    ΚΕΔΙΠΕΣ ΛΤΔ
    Γρηγόρη Αυξεντίου 8
    Τ.Θ. 24537
    1096, Λευκωσία
2. Γνωστοποίηση παραλαβής του παραπόνου

Μετά την υποβολή του παραπόνου σας θα λάβετε  ενημέρωση από την Υπηρεσία Διεκπεραίωσης και Ελέγχου Παραπόνων της ΚΕΔΙΠΕΣ  εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών, ότι το αίτημά σας  έχει παραληφθεί και τυγχάνει αξιολόγησης.

3. Διερεύνηση και Επίλυση Θέματος

Η Υπηρεσία Διεκπεραίωσης και Ελέγχου Παραπόνων της ΚΕΔΙΠΕΣ θα διερευνήσει το παράπονό σας σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της ΚΕΔΙΠΕΣ, αναλόγως της φύσης του παραπόνου. Η διερεύνηση αποσκοπεί στην απάντηση του παραπόνου με δίκαιη και ακέραιη προσέγγιση του ζητήματος.

4. Απάντηση στο Παράπονο

Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης του παραπόνου, θα σας  αποσταλεί  γραπτή απάντηση. Στόχος μας είναι η αποστολή τεκμηριωμένης απάντησης το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός δύο μηνών από την υποβολή του παραπόνου. Εάν απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, λόγω πολυπλοκότητας της υπόθεσης τότε η ΥΔΕΠ της ΚΕΔΙΠΕΣ  θα σας ενημερώσει, μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει, έγκαιρα  για την αιτία της καθυστέρησης και τον εκτιμώμενο χρόνο απάντησης