Η Υπηρεσία Διεκπεραίωσης και Ελέγχου Παραπόνων της ΚΕΔΙΠΕΣ ΛΤΔ διαχειρίζεται τα παράπονα / καταγγελίες των πελατών της ΚΕΔΙΠΕΣ, βάσει του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου με αμεροληψία και αποτελεσματικότητα.
Για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, θα πρέπει να γνωρίζουμε τα ακόλουθα στοιχεία:
- Το ονοματεπώνυμό σας (υποχρεωτικό πεδίο)
- Τον αριθμό του λογαριασμού που αφορά το παράπονό σας (μη υποχρεωτικό πεδίο)
- Τον αριθμό του δελτίου ταυτότητάς σας ή αριθμό διαβατηρίου (υποχρεωτικό πεδίο)
- Τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας (υποχρεωτικό πεδίο)
- Τη διεύθυνση επικοινωνίας (διεύθυνση αλληλογραφίας, email) ((υποχρεωτικό πεδίο)
- Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας (Τι συνέβη; Πότε; Πού; Ποιος; Γιατί;) (υποχρεωτικό πεδίο)
- Ενημερώστε μας εάν το παράπονό σας αφορά τρίτο άτομο (μη υποχρεωτικό πεδίο)
Οι πελάτες μπορούν να υποβάλουν τα παράπονά τους με τους εξής τρόπους:
Με τη λήψη οποιουδήποτε παραπόνου, η ΚΕΔΙΠΕΣ έχει την ευθύνη γνωστοποίησης της παραλαβής εντός δεκαπέντε (15) ημερών και απάντησης εντός δύο (2) μηνών από την παραλαβή του.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, εαν η απάντηση δεν μπορεί να δοθεί μέσα σε δύο μήνες , για λόγους που εκφεύγουν του ελέγχου της ΚΕΔΙΠΕΣ, θα ενημερωθείτε για τους λόγους της καθυστέρησης και για την ημερομηνία κοινοποίησης της τελικής απάντησης.
Συνήθη Ερωτήματα για την Υποβολή Παραπόνων