Η Υπηρεσία Διεκπεραίωσης και Ελέγχου Παραπόνων της ΚΕΔΙΠΕΣ ΛΤΔ διαχειρίζεται τα παράπονα / καταγγελίες  των πελατών της ΚΕΔΙΠΕΣ, βάσει του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου με αμεροληψία και αποτελεσματικότητα.

Για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, θα πρέπει να γνωρίζουμε τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Το ονοματεπώνυμό σας (υποχρεωτικό πεδίο)
  • Τον αριθμό του λογαριασμού που αφορά το παράπονό σας (μη υποχρεωτικό πεδίο)
  • Τον αριθμό του δελτίου ταυτότητάς σας ή αριθμό διαβατηρίου (υποχρεωτικό πεδίο)
  • Τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας (υποχρεωτικό πεδίο)
  • Τη διεύθυνση επικοινωνίας (διεύθυνση αλληλογραφίας, email) ((υποχρεωτικό πεδίο)
  • Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας (Τι συνέβη; Πότε; Πού; Ποιος; Γιατί;) (υποχρεωτικό πεδίο)
  • Ενημερώστε μας εάν το παράπονό σας  αφορά τρίτο άτομο (μη υποχρεωτικό πεδίο)

 

Οι πελάτες μπορούν να υποβάλουν τα παράπονά τους με τους εξής τρόπους:

Μέσω Τηλεφώνου

Αριθμός Τηλεφώνου Επικοινωνίας: 22743500

Μέσω Τηλεομοιότυπου (fax)

Αριθμός Τηλεομοιότυπου (fax): 22743136

Μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (email)

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: complaints@kedipes.com.cy

Μέσω Διαδικτύου

Συμπληρώνοντας την πιο κάτω ηλεκτρονική φόρμα.

    I would like to contact you:
    Via EmailVia Phone

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]
    *Required fields
    Μέσω Εντύπου Υποβολής Παραπόνου

    Το έντυπο θα πρέπει να συμπληρώνεται πλήρως, να υπογράφεται από τον πελάτη και να αποστέλλεται μαζί με όλα τα δικαιολογητικά έγγραφα.

    Για το Έντυπο Υποβολής Παραπόνου, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

    Το έντυπο υποβολής παραπόνου μπορεί να παραδίδεται στα Επαρχιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης της ΚΕΔΙΠΕΣ,  ή  να αποστέλλεται στην ταχυδρομική διεύθυνση:

    ΚΕΔΙΠΕΣ ΛΤΔ

    Γρηγόρη Αυξεντίου 8

    Τ.Θ. 24537

    1096, Λευκωσία

    Μέσω Προσωπικής Επιστολής

    Στην προσωπική επιστολή να αναγράφονται όλα τα στοιχεία του πελάτη.

    Η προσωπική επιστολή μπορεί να παραδίδεται στα Επαρχιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης της ΚΕΔΙΠΕΣ,  ή  να αποστέλλεται στην ταχυδρομική διεύθυνση:

    ΚΕΔΙΠΕΣ ΛΤΔ

    Γρηγόρη Αυξεντίου 8

    Τ.Θ. 24537

    1096, Λευκωσία

    Με τη λήψη οποιουδήποτε παραπόνου, η ΚΕΔΙΠΕΣ  έχει την ευθύνη γνωστοποίησης  της  παραλαβής εντός δεκαπέντε (15) ημερών και απάντησης  εντός δύο (2) μηνών από την παραλαβή του.

    Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, εαν η απάντηση δεν μπορεί να δοθεί μέσα σε δύο μήνες , για λόγους που εκφεύγουν του ελέγχου της ΚΕΔΙΠΕΣ, θα ενημερωθείτε για τους λόγους της καθυστέρησης και για την ημερομηνία κοινοποίησης της τελικής απάντησης.

    Συνήθη Ερωτήματα για την Υποβολή Παραπόνων

    Στάδια Επεξεργασίας Παραπόνων

    Ποιες κατηγορίες παραπόνων ή/και αιτημάτων δεν εμπίπτουν στην Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων της ΚΕΔΙΠΕΣ

    Χρήσιμοι Σύνδεσμοι